Leírás
Termékleírás
Az ADDINOL Professional 0530 E6 / E9 egy SHPD motorolaj SAE 5W-30 viszkozitással, és megfelel az Euro V és az Euro VI extrém kipufogógáz kibocsátási előírásoknak.
A teljesen szintetikus alapolajok és az innovatív adalékanyagok ideális kombinációja garantálja a kiváló teljesítményt és biztosítja a korrózió és a kopásvédelmet, valamint a lerakódások elleni védelmet.
ALKALMAZÁS
- Az Euro V és az Euro VI motorok kereskedelmi járműveihez
- Alacsony SAPS-jellemzők – alkalmazhatók minden kipufogógáz-utókezelő rendszerhez, a jelenlegi kibocsátási követelményeknek való megfelelés érdekében
- Kiváló alkalmasság földgázzal (CNG) és / vagy cseppfolyósított gázzal (LPG)működő motorokhoz
- Kiváló alkalmasság rendkívül alacsony hőmérsékleten és hideg éghajlaton történő alkalmazáshoz
Az Euro V és az Euro VI motoroknál az OEM gyártójának utasításait be kell tartani!
JELLEMZŐK
- Kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságok
- Alacsony SAPS tartalom
- Kiváló súrlódási viselkedés
- Univerzális alkalmazás
- Kiváló mosó-diszpergáló hatás
ELŐNYÖK
- Kiváló hidegindítási viselkedés, rendkívül alacsony külső hőmérsékleten is
- A motor és a kipufogógáz-utókezelő rendszer hosszú élettartama
- Az alacsony kipufogógáz-károsanyag kibocsátásnak mérsékelt környezeti hatással
- Csökkentett üzemanyag-fogyasztás
- A flottában használt motorolajok száma csökken az egységes OEM-előírások miatt
- Kiváló motor tisztaság, kiemelkedő mechanikai és korróziós kopás védelem mellett
Műszaki adatok / jóváhagyások:
Specifikáció
ACEA E6 , ACEA E7 , ACEA E9
API CJ-4 , API SN, JASO DH-2
Engedélyek:
Mack EO-O Premium Plus
MAN M 3677
MAN M 3477
MAN M 3271-1
MB 228.51
MB 228.3
Renault RLD-3
Volvo VDS-4 (beleértve VDS-3 is)
Scania LDF-4
Eleget tesz a következő követelményeknek:
MTU Olaj kategória 3.1
Volvo CNG
Renault RGD/RXD/RLD/RLD-2
Deutz DQC IV-10 LA
Mack EO-M Plus
Mack EO-N Premium Plus
Caterpillar ECF-3
Detroit Diesel DDC 93K218
Cummins CES 20081
Scania Low Ash
MB- Approval 235.28
Voith Retarder B
Fiat-Iveco
DAF